Amore (liefde Jasmin) 2011 lente/zomer nieuwe liefde uw liefde de prachtige liefde Jasmin
17 nov. 2011
🇰🇲
vanuit Comoren
'Amore/liefde Jasmine' mode producten positionering voor Europese mode stijl dames ', marketing modus is private entiteit voor Stichting, en entiteit toegetreden agent voor focus, en e-commerce als
sterke aanvullende, doelgroepencanadian gooseconsumptie is 25-38 jaar oud mode stad carrière vrouw, om te laten merk van target klanten
groeperen meer van en merk stem resoneert met, onderneming in op 8 maart 2010 deze vrouw van Festival, gemaakt heeft 'love eigen, prachtige, love love Jasmine' van reclame taal.
Ondernemerschap: advocaat en praktijk gezond en gelukkig leven/publiek zijn betaalbare modieuze dames branding/promotie naar het publiek van populaire jurk fashion-missie
Merk functies: simple mode, populaire maar niet avant-garde-garde/comfort comfortabel dragen gevoel/aandacht voor kwaliteitcanada goose/
ze draagt verschillende/gemakkelijker voor prijs
Marktpositie: psychologie van de moderne vrouw van 25 tot 35 jaar oud
Beschrijving van de stijl: netjes en eenvoudig hebben een weergave van de jurk/mode trend in details/naai door de bijna perfecte cut
Aangetoonde intellectuele en elegante mode zin/inschakelen moderne vrouwen verschillende rollen in het leven te vertrouwen op ontspannen wijze de nieuwe charme tonen
Categorie goederen: lente-weinig trui/gebreidecanada goosecanadashirts/jassen/shirts/opgedeelde rok/windbreaker-small
shirt/shirt/gebreide shirts/opgedeelde rok/jurk
Herfst-shirts/trui/gebreide shirts/jassen/opgedeelde rok/stof vacht van winter-korte rok/trui vest/jas/jas/jas/opgedeelde omlaag
Reacties
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!