canada-goosejakkes.reismee.nl

Chinese eerste regel merk van dames mode eifini EIFINI 2012 voorjaar conferentie gehouden in Hangzhou

Onlangs, de Chinese eerste regel merk van Lady eifini (EIFINI) bedrijf 'elegante bloeide een heldere tien jaar' ceremonie cum 2012 voorjaar mode conferentie gehouden in Hangzhou, InterContinental Hotels. Stadion ster schijnt, niet met inbegrip van hooggeplaatste vertegenwoordigers van de eifini en distributeurs, Shengyi Huang, Tong voor de twee beroemde filmster, host van de beroemde Sarah Chen, en Li Wei, het volledige prachtige debuut, kleding gulzig feest voor dit goed, stijl toevoegen. Gasten ervaringen eifini, kijken naar de spannende modeshows, verjaardag vieren eifini tien jaar.

Eifini viering dat avond Toon, retro, romantische, dromen van de schokkende video's, welke 30 temperament op de opmerkelijke modellen in Europa 40 eeuwen kleding te toeschouwers lijkt, sterke Paris Opera omgeving creëren. In de modeshow serie is afgerond, was eifini avond van haar debuut, elegante stijl en flamboyante visuele effecten diep geroerd door elk lid van het publiek.

Eifini Qian Xiaoyun, bedrijf Voorzitter, ook tijdens de ceremonie ter delen de loop van tien jaar: 'op zoek terug tien jaar, met een loutere knip van de vingers. Eifini bedrijf voor tien jaar, door hard werken en voortdurende ontwikkeling van de grote cursus als individu is gegaan, ik meegemaakt dit spannende 10, kan getuige eifini anniversary celebration samen met u, ik ben zeer vereerd. Dit is eifini de ontwikkeling van het bedrijf en een glorieuze reis, ik denk dat dit zal ook in de geschiedenis van de ontwikkeling van de onderneming in de dikke pen te vullen. '