Nieuwe ladies' ILARIA Peking Jinbao Valley winkel openen
06 dec. 2011
🇱🇻
vanuit Letland
Onlangs, modieuze women's wear merken ILARIA haar winkel geopend in Peking Jinbao Valley Shopping Center, deze ook na de World Trade Center, Shin, Seth en parkson, ILARIA Peking vijfde topmerken en
winkelcentrum (warenhuis)canadian goosesamenwerking. Opening ceremony, door Fu wah beheren International
Holdings groep-directeur van Lady Voorzitter Ms-Wu Jing en Wang Lian Lady Lotus mode (Peking) beperkt kleding Ms ILARIA merk oprichter en Voorzitter mijnheer Li Le-Ilaria hij, gemerkte
CEO-Giovanni.Di, Salvo en merk ontwerpen directeur-Antonio Bandini bestaande uit 'trojka' ILARIA Campbell Exchange store openen.
ILARIA merk diepgaande studie van de hedendaagse stedelijke elite Chinese vrouwen fashion smaak, levenskwaliteit en eist kwaliteit, combineren Oosterse temperament, lichaamsgrootte en charme die
uniek zijn voor vrouwen,canada goosegebaseerd op internationale normen van design concepten, afstemming en
stoffen kwaliteit op maat voor hen te maken hun eigen luxemerken in China.
Gebaseerd op een volledig begrip van de levensstijl van de moderne Chinese elite vrouw, ILARIA brand design streeft naar het werk van mannen en vrouwen, sociale en recreatieactiviteiten elke scène
overgangen kunnen gemakkelijk weergeven hun fashion stijl en persoonlijke charme, low-key, klassiek, elegant en nog de trend mode gevoel en gevoelcanada goosecanadajongeren. Maak verschillende dressing Meng gemak zonder enige druk. ILARIA vrouwelijke persoonlijkheid vol zelfvertrouwen en hun
relatie tussen luxe en ontspannen en intieme, genieten van de topkwaliteit, manier van correspondentie tussen zichzelf en het nastreven van stijl.
PAGINA één ladies levend museum pagina weergave een ladies venster tentoongesteld
05 dec. 2011
🇨🇽
vanuit Christmaseiland
PAGINA één ladies' Museum van het leven wordt weergegeven, het breken van het originele patroon van kledingwinkel, die aanleiding geven tot het ontstaan van meer keuzemogelijkheden. PAGINA één
Museum display ontwerp ruimte ontwerpelement van de algehele Europese koninklijke edelen, met behulp van glasvezel versterkt plastic vazen fusion Chinese elementen, prachtige Raamdisplay,
eenvoudige fashion stijl, heldere kleuren van de vertoning voor consumenten wonen museum en chique elegantie.
Mode altijd gebleven, nobele was prachtig, de duurste is de achtervolging van de mode, één pagina ladies' museum, dagelijks leven leven en wandelen traject. PAGINA één ladies' Museum van leven
verschijnt, fashion kleding opslaan weergave van pauze de originele patroon, die aanleiding geven tot het ontstaan van meer keuzemogelijkheden. PAGINA één wonen museum ruimte ontwerpelement van de
algehele Europese koninklijke edelen, versterkt met behulp van glasvezel plastic vazen fusion Chinese elementen, prachtige design, eenvoudige fashion stijl, heldere kleuren van de vertoning voor
consumenten wonen museum en chique elegantie.
Laat de jeugd in de J-JONG vergrendeld alleen zoete bloemen
05 dec. 2011
🇸🇰
vanuit Slowakije
Dit jaar, uit Taiwan en Taiwan een blockbuster film van het jaar, we samen te halen met het meisje, teruggebracht met een sterke jeugd romantische jonge we prachtige herinneringen. Dit seizoen, ook
gebaseerd op Taiwan schat J-JONG in internationale women's wear merken, zelfs aan een bepaalde stijl van zachte, zoete, vrije tijd, natuur, herinneren ons allen bevinden van het jonge meisje,
dergelijke een duidelijke en actieve jeugd textuur kan zich in het lichaam.
Op 21 November, J-JONG die voldoen aan deze zorgzame inzet, sterke aantrekkingskracht aan huis vrouwen zijn 10-30 procent korting, kom naar's lands grootste merknaam mode korting enige netwerk
(vipshop.com) om te injecteren vitaliteit in de jonge vrouwelijke vriend van populaire macht, zodat zij blijven met kenmerkende zoete, schone afbeelding tegen de kou van de winter en de invasie.
Er zijn duizenden van grote e-commerce platform voor high-end merkbeleving is gaan zeggen, succes van dit en J-JONG in de hand, kan worden gezegd dat hedendaagse winter kleding winkels in de
prachtige omgeving. 'J-JONG women's wear heeft een zeer verschillende kenmerken, is haar nadruk op zachte en zoete, natuurlijke stijl van vrije tijd, bleef duwen naar verse afbeelding afhankelijk
van de persoon, en een hoge mate van naamsbekendheid, bij het invoeren van vasteland China aangezien het markt voor bijna 20 jaar goed door de jonge vrouwelijke consumenten liefde ontvangen is,'
zei ambtenaren.
Laissez la jeunesse dans le J-JONG verrouillé seulement douces proliférations
05 dec. 2011
vanuit
Cette année, de Taïwan et de Taiwan, un film de blockbuster de l'année, nous avons ensemble pour rattraper la fille, avec un jeune romantique de jeunesse solide nous ramène souvenirs merveilleux.
Cette saison, également basée sur Trésor Taiwan J-JONG en marques de vêtements pour dames international, même à un certain style de doux, doux, loisirs, nature, rappelant à nous tous de la jeune
fille, telle une texture claire et active des jeunes peut réellement résider dans le corps.
Le 21 novembre, J-JONG que remplir cet engagement solidaire, la forte attirance pour les femmes de la maison sont le rabais de 10-30 pour cent, arrivé à la mode de marque plus grand du pays
discount seul réseau (vipshop.com) afin d'injecter vitalité dans la jeune amie du pouvoir populaire, afin qu'ils restent avec image distinctive de doux et propre contre le froid de l'hiver et
l'invasion.
Il y a eu des milliers de plate-forme de commerce électronique grand pour l'expérience de la marque haut de gamme est va dire, succès de cela et J-JONG en main, peut dire que les vêtements d'hiver
d'aujourd'hui stocke dans la beauté du paysage. « J-JONG vêtements pour dames a des caractéristiques très distinctes, son accent est mis sur les doux et sucré, style naturel de loisirs, gardé
poussant vers la nouvelle image selon la personne et un haut degré de reconnaissance de la marque, en entrant dans la Chine continentale depuis le marché depuis près de 20 ans a été bien accueilli
par l'amour des jeunes consommateurs femelle, » fonctionnaires dit.
Retro Golf mannen verblindende aanval overeenkomen met tips
01 dec. 2011
🇻🇮
vanuit Amerikaanse Maagdeneilanden
Mager kostuums en breien shirts zeker maakt u retro, sleutel om te kiezen een felle kleur breien-shirt spelen onmiddellijk aan het einde van de dezelfde schommeling man, details bepalen succes of mislukking Ah!
Emile verhaeren broek speelt ook vintage één absoluut, upper stiksels COPINE breien is te knap, rode + beige + Grey's temperament met echt leuk items overeenkomt.
Hoe kan militaire uniforme stijl double breasted jas zonder dat, canada goose canada de hele zwarte jurk uitziende ellendig, plus zwart-framed glasses to dragen grote retro smaak.
Typische epaulettes en messing knoppen deze hyper-cool retro elementen geassembleerd een lichaam van uniforme Delta korte jas in diepe problemen wanneer, op overeenkomende meer Chao Fan Wei militaire laarzen en jeans!
Nieuwste sterren Street in Europa en Amerika te zien van acteur koele zomer Meng
01 dec. 2011
🇻🇮
vanuit Amerikaanse Maagdeneilanden
??Esthetische normen nu verstreken de slanke kwetsbare jongeren, canada goose harde wind weer terugkeerde, Butler verkleed als vertegenwoordiger van die is op een eigen stevige, eenvoudige zwart-wit overeenkomt met de dezelfde kleur.
??Vanaf Spurr 2010 kan spring/summer absolute ingesteld worden omschreven als perfect. Die witte roos is het hoogtepunt van de borst, canadian goose knoopsgat is eindelijk op de kraag pak te gebruiken.
??Plaid shirts met korte mouwen over de straat, ja! Green Bag pakket zal niet worden ook moeder? WestwiCK vertellen u alles, zolang redelijke collocatie is geen probleem, ze kunnen nog steeds een Man is in mode.
Honbillie 2011 nieuwe Toon eenvoudige en gestroomlijnde stijl
28 nov. 2011
🇩🇰
vanuit Denemarken
'Honbillie' komt uit het verhaal van 1996 van het rijden op de 'eenvoudige slanke'geest zeilen uit verre Italië over de zee, en alleen uiterst gevoel vancanadian gooseeigenwaarde en zwoele schoonheid straalt, condenseert tot – uw perfecte levenspartner'. In het Oosten mysteries, zachte
temperament, sterke smaak, dun gedistribueerd vanuit uw casual beoordeling van één oog, een glimlach, zegt een rok te zwaaien hoek geveegd u oneindige poëzie van sth Met een ander perspectief,
perfecte tentoonstelling van de edele elegantie van vrouwen.
25--45 consumptie leeftijd tussencanada goosede leeftijd, een bepaalde baseren, concentreren op de vrije tijd levensstijl,
persoonlijkheid introversie, het nastreven van elegante goede smaak van stedelijke vrouwen. Merk stijl oriëntatie ontworpen voor stedelijke vrouwen bouwen hoog smaak, gevarieerde mix van comfort,
de elegante, zachte en onschuldige activiteit van adolescente meisjes en vrouwen in het product nastreven in haar uniekecanada
goosecanadamanier, zodat u comfortabele, elegante en plechtige en elegant, trendy levendige sth Verlangen om te voldoen aan uw ontwerp leven.
"Poeder blauw closet" 2011 zomer nieuwe investeringen zal worden
28 nov. 2011
🇩🇰
vanuit Denemarken
'BBLLUUEE poeder blauwe closet' uitvoering 'direct baseert, samen met de gelijktijdig' kanaal expansie modus, en 'BBLLUUEE poeder blauw' merk openstelling van de markt. Vier jaar van ontwikkeling, 'BBLLUUEE poeder blauwe kledingkast',canadian goose'BBLLUUEE poeder blauw' snel op basis van direct marketing, terwijl gestaag ontwikkelen franchise, heeft meer dan 20 provincies in het hele land om bijna 100 direct opslaan, meer dan meer dan 260 winkels, Shenzhen representatieve merken van ladies snelle ontwikkeling in de afgelopen jaren.