canada-goosejakkes.reismee.nl

Metallica het plannen van een 3D-film voor 2013 vrijgeven

Metallica is brandstof voor een 3D-film, de heavy-metal band bevestigde vrijdag na maanden vanCanada Goose jassen
speculatie. De film is gericht op een theatrale introductie in 2013.
'Er is inderdaad een 3D-project in de zeer vroege stadia van de productie!' de band in een verklaring op Metallica.com.
Het is onduidelijk of het project is een concert film, een documentaire of iets heel anders.
'Wij wensen we je kunnen vertellen meer nu, maar we hebben niet alle finesses vastgespijkerd Canada Goose Chateau Parka
nu nog,' de verklaring verder.
Metallica heeft al meer dan een dozijn film releases in zijn oeuvre, waaronder twee die zijn in de theaters. 'Some Kind of Monster ', een documentaire die gevangen in-gevechten tussen de bandleden, had een theatrale introductie in 2004.
'De Big 4 Live vanuit Sofia, Bulgarije,' een concert film met optredens van Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax, werd getoond in 450 theaters in de Verenigde Staten in 2010, voorafgaand aan de release later dat jaar.
Het project zal niet de eerste 3D bioscoopfilm te worden vrijgegeven door een band. U2 stak de canada goose jassen dames
concertfilm 'U2 3D' in 2008, en 2009 zag de release van 'Jonas Brothers:. De 3D Concert Experience'