canada-goosejakkes.reismee.nl

Laat de jeugd in de J-JONG vergrendeld alleen zoete bloemen

Dit jaar, uit Taiwan en Taiwan een blockbuster film van het jaar, we samen te halen met het meisje, teruggebracht met een sterke jeugd romantische jonge we prachtige herinneringen. Dit seizoen, ook gebaseerd op Taiwan schat J-JONG in internationale women's wear merken, zelfs aan een bepaalde stijl van zachte, zoete, vrije tijd, natuur, herinneren ons allen bevinden van het jonge meisje, dergelijke een duidelijke en actieve jeugd textuur kan zich in het lichaam.

Op 21 November, J-JONG die voldoen aan deze zorgzame inzet, sterke aantrekkingskracht aan huis vrouwen zijn 10-30 procent korting, kom naar's lands grootste merknaam mode korting enige netwerk (vipshop.com) om te injecteren vitaliteit in de jonge vrouwelijke vriend van populaire macht, zodat zij blijven met kenmerkende zoete, schone afbeelding tegen de kou van de winter en de invasie.

Er zijn duizenden van grote e-commerce platform voor high-end merkbeleving is gaan zeggen, succes van dit en J-JONG in de hand, kan worden gezegd dat hedendaagse winter kleding winkels in de prachtige omgeving. 'J-JONG women's wear heeft een zeer verschillende kenmerken, is haar nadruk op zachte en zoete, natuurlijke stijl van vrije tijd, bleef duwen naar verse afbeelding afhankelijk van de persoon, en een hoge mate van naamsbekendheid, bij het invoeren van vasteland China aangezien het markt voor bijna 20 jaar goed door de jonge vrouwelijke consumenten liefde ontvangen is,' zei ambtenaren.