canada-goosejakkes.reismee.nl

Amore (liefde Jasmin) 2011 lente/zomer nieuwe liefde uw liefde de prachtige liefde Jasmin

'Amore/liefde Jasmine' mode producten positionering voor Europese mode stijl dames ', marketing modus is private entiteit voor Stichting, en entiteit toegetreden agent voor focus, en e-commerce als sterke aanvullende, doelgroepencanadian gooseconsumptie is 25-38 jaar oud mode stad carrière vrouw, om te laten merk van target klanten groeperen meer van en merk stem resoneert met, onderneming in op 8 maart 2010 deze vrouw van Festival, gemaakt heeft 'love eigen, prachtige, love love Jasmine' van reclame taal.
Ondernemerschap: advocaat en praktijk gezond en gelukkig leven/publiek zijn betaalbare modieuze dames branding/promotie naar het publiek van populaire jurk fashion-missie
Merk functies: simple mode, populaire maar niet avant-garde-garde/comfort comfortabel dragen gevoel/aandacht voor kwaliteitcanada goose/ ze draagt verschillende/gemakkelijker voor prijs
Marktpositie: psychologie van de moderne vrouw van 25 tot 35 jaar oud
Beschrijving van de stijl: netjes en eenvoudig hebben een weergave van de jurk/mode trend in details/naai door de bijna perfecte cut
Aangetoonde intellectuele en elegante mode zin/inschakelen moderne vrouwen verschillende rollen in het leven te vertrouwen op ontspannen wijze de nieuwe charme tonen
Categorie goederen: lente-weinig trui/gebreidecanada goosecanadashirts/jassen/shirts/opgedeelde rok/windbreaker-small shirt/shirt/gebreide shirts/opgedeelde rok/jurk
Herfst-shirts/trui/gebreide shirts/jassen/opgedeelde rok/stof vacht van winter-korte rok/trui vest/jas/jas/jas/opgedeelde omlaag


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!